1ο ΕΠΑ.Λ Αλμυρού

1ο ΕΠΑ.Λ Αλμυρού

Αναζήτηση
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • ΜΑΘΗΤΕΙΑ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

28079747_952496591581044_1263603085_o

25 Φεβρουαρίου 2018 400 × 300 Επίσκεψη μαθητών στην έκθεση AGROTICA 2018

Πρώην 1ο & 2ο ΤΕΕ

  • Α ΤΑΞΗ
  • ΤΟΜΕΙΣ Β->Γ
    • ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
      • Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών
      • Τεχνικός Εγκαταστάσεων ψύξης αερισμού και κλιματισμού
      • Τεχνικός Οχημάτων
      • Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
    • ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
      • Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής
      • ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
      • Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής
      • Τεχνικός Η/Υ ΚΑΙ Δικτύων Η/Υ
    • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ , ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
      • Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
      • Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων
    • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
      • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
      • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
    • ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ
      • Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
      • Βοηθός Νοσηλευτή
      • Αισθητικής Τέχνης
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
  • Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Project-Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων

Πρόσφατα άρθρα

  • «Προσέλκυση-Επιλογή-Κατανομή Στρατιωτικού Προσωπικού» (Κατάθεση Δελτίου Απογραφής γεννηθέντων το έτος 2005)
  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ BELITECH
  • «Καθορισμός των προσόντων, των προϋποθέσεων, των κατηγοριών των υποψηφίων, των κωλυμάτων κατάταξης και των διαδικασιών για την εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων»
  • Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2023 – ΑΙΤΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αρχείο

  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοεμβρίου 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Αύγουστος 2022
  • Ιούλιος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοεμβρίου 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Αύγουστος 2021
  • Ιούλιος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Μάιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοεμβρίου 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοεμβρίου 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοεμβρίου 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Αύγουστος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοεμβρίου 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Μάρτιος 2017
  • Φεβρουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
  • Νοεμβρίου 2016
  • Οκτώβριος 2016
  • Σεπτέμβριος 2016
  • Ιούλιος 2016
  • Ιούνιος 2016
  • Μάιος 2016
  • Απρίλιος 2016
  • Μάρτιος 2016
  • Φεβρουάριος 2016
  • Ιανουάριος 2016
  • Δεκέμβριος 2015
  • Νοεμβρίου 2015
  • Οκτώβριος 2015
  • Σεπτέμβριος 2015
  • Αύγουστος 2015
  • Ιούλιος 2015
  • Ιούνιος 2015
  • Μάιος 2015
  • Απρίλιος 2015
  • Μάρτιος 2015
  • Φεβρουάριος 2015
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοεμβρίου 2014
  • Σεπτέμβριος 2014

Kατηγορίες

  • Αγωγή Υγείας (6)
  • Ανακοινώσεις -Δελτία Τύπου (107)
  • Επισκέψεις – Εκδρομές (79)
  • Εργαστηριακές Ασκήσεις (3)
  • Ερευνητικές Εργασίες (4)
  • Μαθητεία (11)
  • Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία (4)
  • Περιβαλλοντικά Προγράμματα (10)
  • Σχολικές Εκδηλώσεις (47)
  • Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (3)
  • Χωρίς κατηγορία (41)

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Κανάλι RSS άρθρων
  • Κανάλι RSS σχολίων
  • WordPress.org
Κατασκευασμένο με WordPress