Όλες οι δημοσιεύσεις από 1epal-almyr

Πρόγραμμα Επιβράβευσης Αριστούχων Αποφοίτων Λυκείου

 

HELLENiQ ENERGY, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης Proud of Youth, ανακοινώνει το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Αριστούχων Αποφοίτων Λυκείου.

Απευθύνεται στους απόφοιτους Γενικών Ενιαίων και Επαγγελματικών Λυκείων που είναι μόνιμοι κάτοικοι των όμορων Δήμων, Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας, Μεγαρέων, Κορδελιού-Εύοσμου, Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Δέλτα, Κοζάνης, και των Δήμων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που διακρίθηκαν για τις άριστες επιδόσεις τους κατά το σχολικό έτος 2023-2024.

Η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων ανοίγει 1 Ιουλίου 2024

 

Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για το Ειδικό Μάθημα των Αγγλικών, έτους 2024

 Από την ΔΔΕ Μαγνησίας έχουν οριστεί  τα Εξεταστικά Κέντρα για το ειδικό μάθημα των Αγγλικών των Πανελλαδικών Εξετάσεων υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της Μαγνησίας και σύμφωνα με αυτή, οι μαθητές του σχολείου μας εξετάζονται στο:

1 ο ΓΕΛ Βόλου Κύπρου 48, Τ.Κ. 38221 Βόλος, τηλ. 2421046410

Αναλυτικά ο πίνακας για όλα τα σχολεία στην παρακάτω εικόνα

Μετακινήσεις μαθητών κατά τη διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων 2024

«Κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων εξετάσεων 2024 θα εκτελούνται  τα ίδια δρομολόγια μαθητικών λεωφορείων
 και τις ίδιες ώρες με αυτά που εκτελούνταν καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Το Σάββατο 1/6/2024 τα μαθητικά δρομολόγια θα εκτελεστούν τις ίδιες ώρες με τις καθημερινές και η επιστροφή των μαθητών θα καθοριστεί κατόπιν συνεννόησης τους με τον αντίστοιχο οδηγό.»

Ενημέρωση υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΑΛΜΥΡΟΥ ΒΟΛΟΥ
Ν. ΜΗΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΟΠΛ.ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΑΛΜΥΡΟΥ 37100
Tηλέφωνο: 2422023700
Fax: 2422024757 Email: mail@1epal-almyr.mag.sch.gr
Σχολικό έτος: 2023-2024
Ημερομηνία: 29/05/2024

Αγαπητοί μαθητές της Γ’ Τάξης που από αύριο συμμετέχετε στη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων 2024 σας εύχομαι καλή φώτιση, ηρεμία, συγκέντρωση και η επιτυχία θα έρθει!! Σας πληροφορώ ότι αύριο Πέμπτη 30-05-2024 και κάθε ημέρα σύμφωνα με το πρόγραμμα των Πανελλαδικών εξετάσεων , θα πρέπει να βρίσκεστε στο σχολείο μας στις 07.45 το πρωϊ. Θα γίνει η πρωϊνή προσευχή και στη συνέχεια μέχρι τις 08.00 η προσέλευσή σας στις αίθουσες που θα σας ανακοινώνονται καθημερινά. Σας πληροφορώ ότι απαγορεύεται να έχετε βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό (blanco), κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών, ή επικοινωνίας. Επιτρέπεται να έχετε μαζί σας μόνο ανεξίτηλο στυλό μπλέ ή μαύρο, μολύβι ,γόμα ,γεωμετρικά όργανα, νερό ή αναψυκτικό.

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΑΠΡΑΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ83

Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των Eιδικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), οι οποίοι έχουν δηλώσει εξέταση σε ένα ή περισσότερα Ειδικά Μαθήματα προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή για εισαγωγή το τρέχον έτος σε Σχολή ή Τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα, θα διενεργηθούν από 18 μέχρι και 28 Ιουνίου 2024, στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα και με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων που έχει ανακοινωθεί.

Το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ εδώ με τους σχετικούς πίνακες

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Οι υποψήφιοι/ες που εμπίπτουν στις διατάξεις για προφορική εξέταση, λόγω της υφιστάμενης φυσικής αδυναμίας τους αδυνατούν να εκφράσουν γραπτά τις γνώσεις τους και γι’ αυτό τους παρέχεται η ευκαιρία να τις διατυπώσουν προφορικά. Κατά τα λοιπά η εξέτασή τους δεν διαφέρει από την εξέταση των υπολοίπων που εξετάζονται γραπτά. Έτσι λοιπόν αυτοί εξετάζονται στα ίδια θέματα με το ίδιο πρόγραμμα και την ίδια διάρκεια εξέτασης με αυτούς που εξετάζονται γραπτά.
Οι υποψήφιοι/ες πρέπει να προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα τουλάχιστον μισή ώρα πριν την έναρξη των εξετάσεων, να ακολουθούν τις συστάσεις των εκπαιδευτικών για την κατανομή των υποψηφίων στις σωστές αίθουσες και να έχουν πάντα μαζί τους το δελτίο εξεταζόμενου (καρτελάκι) και αν επιθυμούν ένα μπουκαλάκι νερό.
Μετά την κατανομή τους στις αίθουσες, τους χορηγείται το τετράδιο και αναγράφουν τα ατομικά τους στοιχεία στους οικείους χώρους (αν αδυνατούν από μόνοι τους βοηθιούνται από τους επιτηρητές). Είναι αυτονόητο ότι οι διατάξεις για τις υποχρεώσεις των εξεταζόμενων ισχύουν και για τους υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από τη στιγμή που θα εισέλθουν στο εξεταστικό κέντρο και μέχρι την ολοκλήρωση της εξέτασής τους.
Στους/στις εξεταζόμενους/ες παρέχεται χρόνος προετοιμασίας, ο οποίος είναι τουλάχιστον ίσος με το χρόνο δυνατής αποχώρησης και δεν μπορεί να υπερβεί τις τρεις (3) ώρες, προκειμένου να μελετήσουν, να κατανοήσουν τα θέματα και να κρατήσουν, εφόσον το επιθυμούν, σημειώσεις στο τετράδιο τους, για να τις χρησιμοποιήσουν όταν θα προσέλθουν στην επιτροπή προκειμένου να εξεταστούν. Ο/Η επιτηρητής/τρια μπορεί να αναγνώσει τα θέματα, αν αυτό ζητηθεί από τον εξεταζόμενο. Μετά την παρέλευση του χρόνου προετοιμασίας οι υποψήφιοι/ες κλείνουν τα τετράδια και περιμένουν να κληθούν από την επιτροπή.
Όταν είναι έτοιμοι ή όταν παρέλθει ο τρίωρος χρόνος προετοιμασίας, προσέρχεται ο καθένας ξεχωριστά στην αίθουσα όπου παρευρίσκονται τα μέλη της Επιτροπής Εξέτασης για την αξιολόγησή-βαθμολόγησή του. Στην αίθουσα αυτή παρευρίσκονται υποχρεωτικά τα τρία μέλη, δηλαδή οι δύο βαθμολογητές και ένας τρίτος βαθμολογητής, για την περίπτωση της αναβαθμολόγησης.
Επίσης στην Επιτροπή μπορεί να παρίσταται και ένας (1) Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης ή ο Προϊστάμενος του οικείου ΚΕΔΑΣΥ ή εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος υπηρετεί στο ΚΕΔΑΣΥ, για την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, όταν ζητηθεί από την Επιτροπή.
Η Επιτροπή Εξέτασης, εφόσον από την πορεία αξιολόγησης/βαθμολόγησης του εξεταζόμενου διαπιστώσει ότι υπάρχει εμφανής δυσκολία στη ροή του λόγου του υποψηφίου, κατά την απόδοση των θεμάτων που έχει ήδη επεξεργαστεί κατά το χρόνο προετοιμασίας τους (3 ώρες) μεριμνά, ώστε να εξασφαλιστεί επαρκής χρόνος αξιολόγησης.
Ο/Η εξεταζόμενος/η αναπτύσσει προφορικά στα τρία μέλη – εξεταστές τις απαντήσεις του στα θέματα, με όποια σειρά επιθυμεί. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης των απαντήσεών του μπορεί να συμβουλεύεται τις σημειώσεις του στο τετράδιο. Στην περίπτωση των υποψηφίων με δυσλεξία ή δυσορθογραφία και εκτός από την περίπτωση των ασκήσεων γραμματικής δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά λάθη.
Αν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των θεμάτων ή κατά τη διάρκεια της εξέτασης ο/η εξεταζόμενος /η ζητήσει την ανάγνωση κάποιου θέματος, τότε ο επιτηρητής ή ο εξεταστής αντίστοιχα θα μπορούσε να επαναλάβει άλλη μία φορά την ανάγνωση κάποιου θέματος.
Επισημαίνεται ότι η διαφοροποιημένη διαδικασία που προβλέπει η προφορική αξιολόγηση-βαθμολόγηση δεν συνιστά σε καμία περίπτωση επιεική αξιολόγηση ή άλλης μορφής ιδιαίτερη μεταχείριση, αλλά σκοπεύει μόνο στην παροχή της δυνατότητας σε αυτούς τους υποψήφιους να εξωτερικεύσουν τις γνώσεις, τις οποίες λόγω της πάθησής τους αδυνατούν να εξωτερικεύσουν με τον γραπτό λόγο.
ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑ.Λ. 2024

Τηλεφωνικές Γραμμές Ψυχολογικής Υποστήριξης για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων 2024

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 

14-05-2024

Τηλεφωνικές Γραμμές Ψυχολογικής Υποστήριξης για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων 2024 και τις οικογένειές τους.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, σε συνεργασία με τα κατά τόπους Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) της Θεσσαλίας και στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας στήριξης μαθητών, μαθητριών και των οικογενειών τους από ειδικούς στην Ψυχική Υγεία, ενημερώνει για την έναρξη λειτουργίας Τηλεφωνικών Γραμμών Ψυχολογικής Υποστήριξης για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων 2024 και τις οικογένειές τους.

Οι γραμμές υποστήριξης θα λειτουργούν καθημερινά (κατά τις εργάσιμες ημέρες) από Πέμπτη 30/5/2024 έως και Παρασκευή 28/6/2024 με στόχο:

  • να υποστηρίξουν μαθητές/τριες της Γ’ Λυκείου και απόφοιτους/ες κατά την ιδιαίτερη αυτή περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων,
  • να ενισχύσουν τις οικογένειες των υποψηφίων στον υποστηρικτικό τους ρόλο κατά το διάστημα αυτό.

Σημειώνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές, γονείς κτλ.) μπορούν να απευθύνονται στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στο οποίο υπάγονται γεωγραφικά.

Ακολουθεί πίνακας με αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα/e-mail) των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Θεσσαλίας, όπου θα μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενοι.

Γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Καρδίτσας

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2441079891-2 και 2441075453
email : mail@kedasy.kar.sch.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή
και ώρες 08.00 π.μ. -14.00 μ.μ.

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Τρικάλων
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2431046408
email : gram@kedasy.tri.sch.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή
και ώρες 08.00 π.μ. -14.00 μ.μ.

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λάρισας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2410555222
email : mail@kedasy.lar.sch.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή
και ώρες 08.00 π.μ. -14.00 μ.μ.

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Μαγνησίας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2421020818
email : mail@kedasy.mag.sch.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή
και ώρες 11.00 π.μ. -16.00 μ.μ.

Η ΑΝ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΙΑΚΑ

Παρουσίαση της εργασίας της μαθητικής ομάδας του 1ου ΕΠΑΛ Αλμυρού στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη

Το 1ο ΕΠΑΛ Αλμυρού συμμετείχε στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», που πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη, κ.κ. Βαρθολομαίου, στις 4-7 Απριλίου 2024 στην Κωνσταντινούπολη στο Ζωγράφειο Λύκειο.

Το σχολείο, μέσω του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο “Οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης – Πορεία μέσα στους αιώνες”, υπέβαλλε εργασία με τίτλο “Η Μεγάλη του Γένους Σχολή” σε μορφή βίντεοπαρουσίασης. Η εργασία των μαθητών (Δήμητρας Καραπατάκη – Χριστίνας Τσαντούρη – Γιάννη Τσιάρα – Γιώργου Τσιάρα) επιλέχθηκε για παρουσίαση στις εργασίες του Συνεδρίου, γεγονός που αποτελεί μέγιστη τιμή για το σχολείο καθώς η συμμετοχή και υποβολή εργασιών από

 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα ήταν πάρα πολύ μεγάλη.

Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας της ομάδας ήταν η αφίσα / μπλουζάκι που φιλοτέχνησε η μαθήτρια Μελίνα Μυλωνά.

Η μαθητική ομάδα του σχολείου επισκέφθηκε τη Μεγάλη του Γένους Σχολή (που ήταν και το αντικείμενο της εργασίας), όπου συνομίλησε με μαθητές της Σχολής, εκπαιδευτικούς καθώς και το Διευθυντή της Σχολής και παρουσιάστηκαν οι δράσεις της. Επίσης, πήγε στα Πριγκηπόνησα, Χάλκη και Πρίγκηπο. Μάλιστα στο νησί της Χάλκης επισκέφθηκε τη σπουδαία Θεολογική Σχολή της Χάλκης όπου φοίτησαν διακεκριμένοι πνευματικοί άνθρωποι της Ορθοδοξίας: θεολόγοι, ιερείς, επίσκοποι και πατριάρχες. Στη συνέχεια επισκέφθηκε σημαντικά αξιοθέατα – ορόσημα της Κωνσταντινούπολης όπως την Αγία Σοφιά, το Βυζαντινό Ιππόδρομο, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τη Σκεπαστή Αγορά, τον Πύργο του Γαλατά και την Ιερά Μονή της Παναγίας της Μπαλουκλιώτισσας.

Ο στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης, αφενός η παρουσίαση της εργασίας της ομάδας και αφετέρου η επίσκεψη σε σημαντικά μνημεία της Πόλης επιτεύχθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Το σχολείο ευχαριστεί θερμά την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμυρού καθώς και τα φιλόπτωχα ταμεία του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ευξεινουπόλεως και του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Αλμυρού που συνεισέφεραν ώστε να γίνει εφικτή η συμμετοχή της μαθητικής ομάδας του σχολείου στο μαθητικό συνέδριο.