Όλα τα άρθρα του/της 1epal-almyr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1 ου ΕΠΑΛ ΑΛΜΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2026

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1 ου ΕΠΑΛ ΑΛΜΥΡΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2026

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

1. ΜΑΡΑΘΟΣ, ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ, ΑΙΔΙΝΙ και ΚΡΟΚΙΟ:
– τις καθημερινές θα μετακινηθούν με λεωφορείο της
γραμμής για Αλμυρό που ξεκινάει από το Βόλο στις 7:00
και θα αποβιβάζονται στο Δασαρχείο. Το μεσημέρι θα
επιστρέφουν με το λεωφορείο της γραμμής.
– Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα
εξυπηρετηθούν από το λεωφορείο της γραμμής για Γλύφα
που ξεκινάει 7:00 από το Βόλο και θα αποβιβάζονται στο
Δασαρχείο. Το μεσημέρι θα επιστρέφουν με λεωφορείο
της γραμμής.

2. ΑΧΙΛΛΕΙΟ, ΣΟΥΡΠΗ και ΠΛΑΤΑΝΟΣ:
– τις καθημερινές θα μετακινηθούν με λεωφορείο της
γραμμής που περνάει στις 6:55 περίπου από Αγίους
Θεοδώρους και 7:05 περίπου από το Αχίλλειο. Το μεσημέρι
θα επιστρέφουν με λεωφορείο της γραμμής.
– Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα πρέπει να
μετακινηθούν ιδιωτικά έως το σχολείο στον Αλμυρό καθότι
δεν εξυπηρετεί η δημόσια συγκοινωνία.

3. ΓΛΥΦΑ:
Τις καθημερινές θα μεταβαίνουν ιδιωτικά στο Αχίλλειο απ΄
όπου θα επιβιβάζονται στο λεωφορείο της γραμμής μαζί
με τους εξεταζόμενους από το Αχίλλειο.
-Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα πρέπει να
μετακινηθούν ιδιωτικά έως το σχολείο στον Αλμυρό καθότι
δεν εξυπηρετεί η δημόσια συγκοινωνία.

4. ΑΜΑΛΙΑΠΟΛΗ:
– τις καθημερινές θα μετακινείται με το λεωφορείο της
γραμμής που ξεκινά από την Αμαλιάπολη στις 7:20. Το
μεσημέρι θα επιστρέφει με το λεωφορείο της γραμμής.
– Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα πρέπει να
μετακινηθεί ιδιωτικά έως το σχολείο στον Αλμυρό καθότι
δεν εξυπηρετεί η δημόσια συγκοινωνία.

5. ΒΡΥΝΑΙΝΑ :
 τις καθημερινές θα μετακινηθεί με το λεωφορείο της
γραμμής που ξεκινάει στις 7:00 περίπου από τη Βρύναινα.
Το μεσημέρι θα επιστρέφει με το λεωφορείο της γραμμής.
 Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα πρέπει να
μετακινηθεί ιδιωτικά έως το σχολείο στον Αλμυρό καθότι
δεν εξυπηρετεί η δημόσια συγκοινωνία.

6. ΑΝΑΒΡΑ:
 τις καθημερινές θα μετακινηθεί με λεωφορείο της
γραμμής που ξεκινάει από την Ανάβρα στις 6:40 περίπου.
Το μεσημέρι θα επιστρέφει με το λεωφορείο της γραμμής.
 Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 το πρωί θα πρέπει να
μετακινηθεί ιδιωτικά έως το σχολείο στον Αλμυρό καθότι
δεν εξυπηρετεί η δημόσια συγκοινωνία..

7. ΚΩΦΟΙ:
 θα μεταφερθεί με το μισθωμένο ταξί του κ.Αλτίνη όλες τις
ημέρες και τα Σάββατα.

8. 111 Π.Μ. :
 Τις καθημερινές θα μεταφερθεί με το Μισθωμένο
Λεωφορείο και θα επιστρέφει την ίδια ώρα όπως και
καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
 Για τα Σάββατα 30/5, 6/6 και 13/6 η μετακίνηση θα ισχύει
με βεβαίωση από το σχολείο.

ΕΠΙΣΗΣ:
 Την Τρίτη 16/6 ημέρα εξέτασης ειδικού μαθήματος σε
Εξεταστικό Κέντρο στο Βόλο η μεταφορά των εξεταζόμενων θα
πραγματοποιείται με ευθύνη γονέων.
 Για όλους του εξεταζόμενους που θα μετακινούνται με Δημόσια
Συγκοινωνία η μετακίνηση θα είναι ΔΩΡΕΑΝ, επιδεικνύοντας το
Δελτίο Εξεταζομένου.
 Οι εξεταζόμενοι που πρέπει να μετακινηθούν ιδιωτικά τις
προαναφερθείσες ημέρες (λόγω αδυναμίας του συγκοινωνιακού
φορέα να ανταποκριθεί στην έγκαιρη άφιξη των μαθητών στα
εξεταστικά τους κέντρα ή επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος
μεταφοράς), θα είναι δικαιούχοι επιδόματος. Για τη χορήγηση
επιδόματος απαιτείται η προσκόμιση των παρακάτω
απαραίτητων δικαιολογητικών έως την Παρασκευή 12/6 στο
σχολείο ώστε να κατατεθούν εγκαίρως στη ΔΔΕ ν. Μαγνησίας από
τον Διευθυντή του σχολείου:
1. Φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου
2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, στην οποία ο δικαιούχος δηλώνει ότι έχει τη γονική μέριμνα του εξεταζόμενου και ότι τον μεταφέρει καθόλη την διάρκεια των εξετάσεων ή τα Σάββατα στο σχολείο
3. Φορολογική Δήλωση (Έντυπο Ε1) φορολογικού έτους 2024 ή
Βεβαίωση Απόδοσης Α.Φ.Μ. , που εκδίδεται από τις ΔΟΥ σε
περιπτώσεις μη υπόχρεων σε φορολογική δήλωση
4. Λογαριασμό κοινής ωφέλειας έτους 2025 (ΔΕΗ, ΟΤΕ ή εκκαθαριστικό σημείωμα) στο όνομα του κηδεμόνα του εξεταζόμενου ή του ίδιου του εξεταζόμενου όταν είναι ενήλικας.

Εκ της Διευθύνσεως

13-05-26 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2026 – 2027 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά, μέσω Διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων και Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2026-2027, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, από την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 μέχρι και τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026.

Η εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα είναι προσβάσιμη κατά τις ανωτέρω ημερομηνίες όλο το 24ωρο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/

και οι υποψήφιοι θα μπορούν από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, να υποβάλουν το Μηχανογραφικό τους Δελτίο με τις προτιμήσεις των Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους.

Η εφαρμογή συνοδεύεται από οδηγίες, τις οποίες οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν προσεκτικά και να ακολουθήσουν πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν ότι αμέσως μετά την ηλεκτρονική υποβολή:

Α. Εκτυπώνουν απευθείας από την εφαρμογή τα δύο αρχεία που εμφανίζονται:

  • ένα (1) αντίγραφο του Μηχανογραφικού Δελτίου, καθώς και
  • την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση.

Προτείνεται, ο υποψήφιος να κρατήσει φωτοαντίγραφο του υπογεγραμμένου Μηχανογραφικού του Δελτίου και της υπογεγραμμένης Υπεύθυνης Δήλωσης για το προσωπικό του αρχείο.

Β. Υπογράφουν τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα (το Μηχανογραφικό Δελτίο σε όλες τις σελίδες).

Γ. Αποστέλλουν (μέχρι και την Τρίτη 26 Μαΐου 2026 ημερομηνία ταχυδρομικής σήμανσης) τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα μαζί με:

  • ένα (1) φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μόνο για Απόφοιτους).
  • ένα (1) φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου ή φωτοαντίγραφο Απόφασης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) (με ημερομηνία έκδοσης μετά τις 13 Νοεμβρίου 2017 σύμφωνα με την Φ.151/193255/Α5/9-11-2017). Σύμφωνα με την Υ.Α. Φ.153/147462/Α5/28-11-2022 (Β΄6069) δεν ισχύουν πλέον τα Πιστοποιητικά με κωδικούς 26, 39, 50 και 55, εφόσον αυτοί καταργήθηκαν και οι κάτοχοί τους κλήθηκαν να υποβάλουν εκ νέου σχετικό αίτημα σε Επταμελή Επιτροπή σύμφωνα με την Φ.152/ 151290/Α5/17-12-2024 εγκύκλιο, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό με νέο κωδικό.
  • ένα (1) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου (εν ισχύ).
  • σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου, από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και η πρωτότυπη εξουσιοδότηση.

Η αποστολή θα πρέπει να γίνει Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α   ΚΑΙ   Μ Ο Ν Ο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER ) προς το:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

ΤΜΗΜΑ Β΄ γρ. 0090,

Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15122, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα

με την ένδειξη:

Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσειςγια το έτος 2026 και καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την  Τρίτη 26 Μαΐου 2026.

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής του ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού (Δευτέρα 25 Μαΐου 2026) δεν θα γίνονται δεκτά εκπρόθεσμα Μηχανογραφικά Δελτία, καθώς κλειδώνει το σύστημα.

Επισημαίνεται στους υποψήφιους να αποστέλλουν μόνο τα έγγραφα και δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω τα οποία και απαιτούνται και όχι άλλες γνωματεύσεις ή πιστοποιητικά αναπηρίας από ΚΕΠΑ.

Μετά τον έλεγχο των στοιχείων και την ταυτοποίηση με το ηλεκτρονικό αρχείο, οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του ελέγχου και τα αποτελέσματα εισαγωγής, μόλις ανακοινωθούν, στην ιστοσελίδα του Υπουργείου (www.minedu.goν.gr).

Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα προχωρήσουν σε ηλεκτρονική εγγραφή στο Τμήμα επιτυχίας τους ζητώντας παράλληλα τη διαγραφή τους από προηγούμενο Τμήμα επιτυχίας σε περίπτωση που είναι ήδη φοιτητές. Στη συνέχεια καταθέτουν οι ίδιοι ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός τους ή αποστέλλουν ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, στη γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος επιτυχίας, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

Επισημαίνεται ότι για τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου δεν απαιτείται η απόκτηση κωδικού αριθμού υποψηφίου και κωδικού ασφαλείας (password) από το Λύκειο. Ο κωδικός υποψηφίου αποδίδεται κατά την οριστικοποίηση της ηλεκτρονική υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ 

Για τον ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ των Τμημάτων ΑΕΙ που περιλαμβάνονται στο Μ.Δ. των υποψηφίων ΓΕΛ πατήστε εδώ

Για τον ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ των Τμημάτων ΑΕΙ που περιλαμβάνονται στο Μ.Δ. των υποψηφίων ΕΠΑΛ πατήστε εδώ 

Βράβευση Μαθητή

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, συγχαίρουμε θερμά τον μαθητή μας Αλέξανδρο Μακρή, για τη σημαντική διάκρισή του και τη βράβευσή του στο πλαίσιο εκδήλωσης απονομής υποτροφιών σε αριστεύσαντες μαθητές των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Ο μαθητής μας, με συνέπεια, αφοσίωση, συστηματική προσπάθεια και συνεχή στήριξη από την οικογένειά του κατόρθωσε να πετύχει την εισαγωγή του στην Ιατρική Σχολή Λάρισας, αποτελώντας παράδειγμα εργατικότητας και προσήλωσης στους στόχους του. Η βράβευσή του αποτελεί αναγνώριση των κόπων και των θυσιών που κατέβαλε καθ’ όλη τη διάρκεια της μαθητικής του πορείας, αλλά και μια ιδιαίτερα τιμητική στιγμή για το σχολείο μας.
Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τη ΔΔΕ Μαγνησίας και την Ισραηλιτική Κοινότητα Βόλου, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ. Ιγνατίου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθυντής του σχολείου μας συνεχάρη τον μαθητή για την επιτυχία του, επισημαίνοντας ότι η πορεία του αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους τους νέους ανθρώπους που ονειρεύονται και αγωνίζονται για το μέλλον τους, ευχαριστώντας παράλληλα και τους χορηγούς της υποτροφίας David και Τζέσικα Πολίτη.
Ως σχολική κοινότητα, ευχόμαστε στον μαθητή μας υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη νέα ακαδημαϊκή του πορεία, με τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσει να διακρίνεται με το ήθος, την υπευθυνότητα και την αγάπη για τη γνώση που τον χαρακτηρίζουν.

Διδακτική επίσκεψη μαθητών του 1 ου ΕΠΑ.Λ. – Ε.Κ. Αλμυρού στη βιομηχανία αναψυκτικών ΕΨΑ Α.Ε.

Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και οι μαθητές της Γ’ τάξης της ειδικότητας Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού επισκέφθηκαν το εργοστάσιο της ΕΨΑ στην Αγριά Βόλου.
Στόχος της επίσκεψης ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις και μαθησιακές εμπειρίες σε θέματα σχετικά με συστήματα βιομηχανικών αυτοματισμών, να γνωρίσουν την παραγωγική διαδικασία και να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες της επιχειρηματικής λειτουργίας ενός εργοστασίου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η υπεύθυνη της εταιρείας κ. Συκαμινίδη Χαρά ενημέρωσε τους μαθητές για την ιστορία, την εξέλιξη και την επιχειρηματική δράση της βιομηχανίας
ΕΨΑ και τους ξενάγησε στο χώρο του εργοστασίου, το μουσείο και τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών και χυμών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι εφαρμογές των τεχνολογιών αυτοματισμού και των ψυκτικών εγκαταστάσεων στην καθημερινή λειτουργία του εργοστασίου. Η εκπαιδευτική
αυτή δράση συνέβαλε ουσιαστικά στη σύνδεση της θεωρητικής γνώσης με την πρακτική εφαρμογή, ενισχύοντας τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών και την
εξοικείωσή τους με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Μαγκλάρα Αθανάσιου ΠΕ 82, Ραυτόπουλου Στέφανου ΠΕ 83 και Φλώρου Αποστολίας ΠΕ 83.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ευχαριστούν θερμά το προσωπικό της ΕΨΑ για την υποδοχή, τη φιλοξενία και την αναλυτική ενημέρωση

“Η ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει τον κόσμο”

Η περιβαλλοντική ομάδα του 1ου ΕΠΑΛ Αλμυρού στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο “Η ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει τον κόσμο” πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο περιβαλλοντικό πάρκο της Παύλιανης.
Το περιβαλλοντικό αυτό πάρκο είναι γεμάτο με εκπλήξεις που σέβονται απόλυτα το μοναδικό φυσικό περιβάλλον και γίνονται ένα με αυτό, και μάλιστα είναι αποτέλεσμα της αγάπης και της εθελοντικής εργασίας κατοίκων του χωριού.
Εκεί η μαθητική ομάδα ακολούθησε το κεντρικό μονοπάτι, με τα χρώματα και τις σκιές των αιωνόβιων δένδρων να καθρεφτίζονται στα νερά του Ασωπού και τους μικρούς καταρράκτες να εντυπωσιάζουν, και ήρθε σε επαφή με διάφορες εκπλήξεις (ξυλινες επιγραφές με αστεία μηνύματα, αιώρες, κούνιες πάνω από το ποτάμι, γέφυρες που παίζουν μουσική, χειροκίνητα τελεφερίκ πάνω από το ποτάμι, τραμπολίνο και διάφορα άλλα πρωτότυπα παιχνίδια).
Η εμπειρία αυτή μετέτρεψε τελικά τη βόλτα σε περιπέτεια και έκανε το χρόνο να περνάει γρήγορα κι ευχάριστα μέσα σε ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους μαθητές.
Απαραίτητη στάση στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν το μνημείο του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες καθώς και η καθιερωμένη στάση για φαγητό και περιήγηση στην πόλη της Λαμίας πριν η ομάδα πάρει το δρόμο της επιστροφής γεμάτη νέες εμπειρίες και συναισθήματα.

Εθελοντική Αιμοδοσία 22/04/2026

Η νεολαία σήμερα δεν είναι μονο bulling και social media αλλά και παράδειγμα αγάπης και ανθρωπιάς.
Ζωντανό παράδειγμα οι 30 μαθητές του ΕΠΑΛ Αλμυρού που πρόσφεραν το αίμα τους στην Αιμοδοσία που έγινε σήμερα στις 22/04/2026 με την κινητή μονάδα του Νοσοκομείου Βόλου και του ΣΕΑ “Η Αλληλεγγύη”.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσφορά τους και στους καθηγητές τους που εκτός των μαθημάτων τους διδάσκουν αξίες ζωής.

Υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σας υπενθυμίζουμε ότι
η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα
Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025 μέχρι και την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025.

3ο Περιβαλλοντικό Μαθητικό Συνέδριο – Κωνσταντινούπολη

Επιστρέφουμε από την Κωνσταντινούπολη γεμάτοι εικόνες, εμπειρίες και δυνατά συναισθήματα!
Η συμμετοχή των μαθητών μας στο 3ο Περιβαλλοντικό Μαθητικό Συνέδριο αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία μάθησης και εξωστρέφειας.
Παράλληλα, περιηγηθήκαμε σε μια πόλη με σπουδαία ιστορία και πολιτισμό, ζήσαμε στιγμές που θα μας μείνουν αξέχαστες και επιστρέφουμε πλουσιότεροι σε γνώσεις, εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις.
Θερμές ευχαριστίες στην ομάδα του τουριστικού πρακτορείου Art of Travel για την άψογη οργάνωση, τη στήριξη και τη φροντίδα σε κάθε στάδιο του ταξιδιού μας. Να ευχαριστήσουμε τα παιδιά μας για την άψογη συμπεριφορά τους καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και μνημείο