Η νεολαία σήμερα δεν είναι μονο bulling και social media αλλά και παράδειγμα αγάπης και ανθρωπιάς.
Ζωντανό παράδειγμα οι 30 μαθητές του ΕΠΑΛ Αλμυρού που πρόσφεραν το αίμα τους στην Αιμοδοσία που έγινε σήμερα στις 22/04/2026 με την κινητή μονάδα του Νοσοκομείου Βόλου και του ΣΕΑ “Η Αλληλεγγύη”.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσφορά τους και στους καθηγητές τους που εκτός των μαθημάτων τους διδάσκουν αξίες ζωής.