Βράβευση Μαθητή

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, συγχαίρουμε θερμά τον μαθητή μας Αλέξανδρο Μακρή, για τη σημαντική διάκρισή του και τη βράβευσή του στο πλαίσιο εκδήλωσης απονομής υποτροφιών σε αριστεύσαντες μαθητές των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Ο μαθητής μας, με συνέπεια, αφοσίωση, συστηματική προσπάθεια και συνεχή στήριξη από την οικογένειά του κατόρθωσε να πετύχει την εισαγωγή του στην Ιατρική Σχολή Λάρισας, αποτελώντας παράδειγμα εργατικότητας και προσήλωσης στους στόχους του. Η βράβευσή του αποτελεί αναγνώριση των κόπων και των θυσιών που κατέβαλε καθ’ όλη τη διάρκεια της μαθητικής του πορείας, αλλά και μια ιδιαίτερα τιμητική στιγμή για το σχολείο μας.
Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τη ΔΔΕ Μαγνησίας και την Ισραηλιτική Κοινότητα Βόλου, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ. Ιγνατίου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθυντής του σχολείου μας συνεχάρη τον μαθητή για την επιτυχία του, επισημαίνοντας ότι η πορεία του αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους τους νέους ανθρώπους που ονειρεύονται και αγωνίζονται για το μέλλον τους, ευχαριστώντας παράλληλα και τους χορηγούς της υποτροφίας David και Τζέσικα Πολίτη.
Ως σχολική κοινότητα, ευχόμαστε στον μαθητή μας υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη νέα ακαδημαϊκή του πορεία, με τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσει να διακρίνεται με το ήθος, την υπευθυνότητα και την αγάπη για τη γνώση που τον χαρακτηρίζουν.

Διδακτική επίσκεψη μαθητών του 1 ου ΕΠΑ.Λ. – Ε.Κ. Αλμυρού στη βιομηχανία αναψυκτικών ΕΨΑ Α.Ε.

Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και οι μαθητές της Γ’ τάξης της ειδικότητας Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού επισκέφθηκαν το εργοστάσιο της ΕΨΑ στην Αγριά Βόλου.
Στόχος της επίσκεψης ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις και μαθησιακές εμπειρίες σε θέματα σχετικά με συστήματα βιομηχανικών αυτοματισμών, να γνωρίσουν την παραγωγική διαδικασία και να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες της επιχειρηματικής λειτουργίας ενός εργοστασίου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η υπεύθυνη της εταιρείας κ. Συκαμινίδη Χαρά ενημέρωσε τους μαθητές για την ιστορία, την εξέλιξη και την επιχειρηματική δράση της βιομηχανίας
ΕΨΑ και τους ξενάγησε στο χώρο του εργοστασίου, το μουσείο και τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών και χυμών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι εφαρμογές των τεχνολογιών αυτοματισμού και των ψυκτικών εγκαταστάσεων στην καθημερινή λειτουργία του εργοστασίου. Η εκπαιδευτική
αυτή δράση συνέβαλε ουσιαστικά στη σύνδεση της θεωρητικής γνώσης με την πρακτική εφαρμογή, ενισχύοντας τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών και την
εξοικείωσή τους με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Μαγκλάρα Αθανάσιου ΠΕ 82, Ραυτόπουλου Στέφανου ΠΕ 83 και Φλώρου Αποστολίας ΠΕ 83.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ευχαριστούν θερμά το προσωπικό της ΕΨΑ για την υποδοχή, τη φιλοξενία και την αναλυτική ενημέρωση